דף הבית | אודות | כתבו עלינו | צור קשר

 

052-8351775

 
          מהו אימון טרמפולאטיס
          טיפול באוסטאופורוזיס
          טרמפולאטיס ודיאטה
          חיטוב ועיצוב הגוף
          טיפול בבעיות מפרקים
          הוראות בטיחות
          טיפים
          חוגים
          מאמרים
          סרטי הדגמה
          לקוחות ממליצים
          כתבו עלינו
          פורום
          צור קשר
 
                       טיפים
 
 
 

 

                   חוגים
 
 

 

עדכונים וחדשות

חבילות ליווי לאוסטאופורוזיס

חבילות ליווי לירידה במשקל

ליווי להפרעות קשב וריכוז-הורה ילד

 

ניתור קשישים טיפול בבעיות מפרקים

 
אני מנתרת! ניתור הוא כלי למעיין הנעורים. זה כמו נשימה של אוויר צח שנותנת לי בריאות גדולה תחושה נפלאה  והרגשה טובה. אין הגבלה על ניתור,ויש דרכים בטוחות,יצירתיות וקלות לעלות על הקפצית שלכם,לא משנה באיזה גיל אתם או מה המצב שלכם. שנו את הגיל שלכם והתכווצו.
המשיכה המיידית של כוח המשיכה על כל תא במהלך השנים הוא גורם עיקרי בהזדקנות ותהליך ההתכווצות.

כאשר אתם מנתרים, אתם עם כפות רגליים על הקפצית, מחזיקים את הבר המייצב(כמה קל ובטוח זה יכול להיות!!) כל תא בכל הגוף מומרץ להיות חזק יותר כיוון שאתם מונעים ע"י כוח הכבידה, לאחר מכן נמשכים מטה ע"י כוח הכבידה. זה מעיין הנעורים בהתקדמות!!!  
                                     
עצמות, שרירים, איברים גדולים, אוזניים, עיניים, שכל, רקמות, עור וכל החלקים בגוף שלכם מתחזקים ומתאזנים!
אני יודעת שכל זה נשמע נהדר, אבל...
 
 
איך אתם מתחילים לנתר במצב שלכם ובגיל שלכם?
 
התחילו בבטיחות, ולאט, מצאו את נקודת ההתחלה האישית שלכם.
והמשיכו בהדרגה מנקודה זו. בחרו להשתמש בטרמפולינה בריאותית עם בר מייצב,או שני ברים, תלוי בצורך ובנוחות שלכם. הבר המייצב ייתן לכם הרגשה בטוחה כך שתוכלו להירגע ולקבל את היתרונות של ניתור ביעילות רבה יותר.

אם אתם מרגישים שהניתור הבריאותי למשך 2 דקות כמה פעמים ביום הוא הטוב ביותר עבור מצבכם בזמן הזה, פשוט תיהנו מכך ותדעו שהניתור הבריאותי המקיף הזה משרת את הגוף שלכם, בבקשה אל תדאגו שהניתור הבריאותי לא מספיק. זה ניתור מקיף כיוון שהוא משרת כל תא בודד בהתחזקות והתנקות.

אחרי שהגוף שלכם מסתגל לכוח המשולש של כוח המשיכה,איזון,חוזק,ובריאות פרקיםמשופרת,אתם יכולים להינות מהליכה במקום,ג'וגינג קל או הרמות ברכיים תוך כדי ניתור עם מוסיקה בקצב בינוני. תיהנו מכך 5 עד 10 דקות פעם ביום,למרות זאת, המשיכו בשתי דקות של ניתור בריאותי באופן חוזר מהבוקר עד זמן השינה.
זכרו: כולם יכולים לנתר... אם אתם צריכים עזרה בהתחלה,תעזרו במדריך.
היו יצירתיים ומתקדמים, הישארו בריאים וצעירים!!

אימון בטרמפולינה | טיפול באוסטאופרוזיס | טיפול בבעיות מפרקים | ניקוי רעלים במרכז | טיפול בהפרעות אכילה | הרזייה במרכז

| עיצוב הגוף במרכז | טיפול בקשב וריכוז | טרמפולינה למבוגרים