דף הבית | אודות | כתבו עלינו | צור קשר

 

052-8351775

 
          מהו אימון טרמפולאטיס
          טיפול באוסטאופורוזיס
          טרמפולאטיס ודיאטה
          חיטוב ועיצוב הגוף
          טיפול בבעיות מפרקים
          הוראות בטיחות
          טיפים
          חוגים
          מאמרים
          סרטי הדגמה
          לקוחות ממליצים
          כתבו עלינו
          פורום
          צור קשר
 
                       טיפים
 
 
 

 

                   חוגים
 
 

 

עדכונים וחדשות

חבילות ליווי לאוסטאופורוזיס

חבילות ליווי לירידה במשקל

ליווי להפרעות קשב וריכוז-הורה ילד

 

איך לטפל באוסטאופורוזיס באמצעות אימון בטרמפולינה  

 
אוסטאופורוזיס הינה תהליך של דלדול העצם-איבוד מסת עצם, בתהליך זה הופכות העצמות לשבירות.
אוסטאו-עצם פורוזיס - שבירות.
 
העצמות בגופנו עוברות תהליך שיחלוף עצם מתמיד במהלכו מסולקים אזורי עצם ישנים או בלתי תקינים, באמצעות תאים הורסי עצם ובד בבד מופיעים באותם איזורים תאים בוני עצם,הם אחראים לייצור עצם חדשה ובריאה במקום זו שסולקה.
 
בילדות - גובר תהליך בניית עצם ועד גיל 35 מושגת מסת עצם מירבית המשתנה מאדם לאדם.
 
בזיקנה – גובר תהליך הורס עצם על תהליך בונה עצם ויש איבוד מוגבר של מסת עצם.
 
נשים מגיל המעבר - עם הפסקת פעילות השחלות ויצור האסטרוגנים והפרשתם חל תהליך מואץ של איבוד מסת עצם הנמשך מספר שנים. לאחר מספר שנים שב שיווי המשקל לתקנו והתוצאה היא איבוד איטי ומתמשך של מסת העצם.
 
טיפול – זו עובדה ידועה שפעילות הנושאת כוח בעצמות. הליכה, באופן חוזר מתנגדת לכוח המשיכה, מומלצת ע"י רופאים. פעילות ניתור על קפצית (מיני טרמפולינה) היא גם פעילות נושאת משקל, ובאופן חוזר יש התנגדות לכוח המשיכה עם כל ניתור! למרות העובדה הזאת פעמים רבות אנשים מתעלמים מעובדות אלה לגבי ניתור, מאחר וניתור נראה ונתפס כפעילות שתהיה מסוכנת לעצמות שבירות המושפעות ע"י אוסטאופורוזיס.
 
ניתור היא הפעילות האידיאלית לאוסטאופורוזיס כל עוד אתם מנתרים לפי הרמה והיכולת שלכם! מחקר של נאסא השווה ריצת ניתור על קפצית לריצת הליכון, וקבע שניתור הוא ב-68% יעיל יותר מאשר ריצת הליכון.
 
ניתור הוא בטוח יותר,יעיל יותר מפעילויות אחרות וכל אחד יכול לנתר!! הניתור ממריץ ריפוי לגב, ברכיים וקרסוליים ללא החוויה המזעזעת למפרקים ולשלד בפעילויות אחרות. זהו כלי נפלא הממריץ את הגוף שלכם להחלים מעצמו. כל התאים שלכם- לא רק שרירים מסויימים - ניתן להמריץ על מנת להחזיר אותם למצב של בריאות.
 
איך מתחילים? אם מצבכם חמור, אתם חייבים למצוא את סף ההתחלה שלכם של 1-2 דקות, ולהשאיר את כפות הרגליים על התחתית, תוך כדי ניתור עדין ללא קפיצות! זו פעילות בטוחה ללא זעזועים.
 
זהו ניתור בריאותי שהוא בטוח יותר לעצמות שלכם מאשר הליכה, והרבה יותר מועיל! חזרו על קטעים קצרים של ניתור בריאותי על מיני טרמפולינה ,כמה פעמים ביום, כל יום. ניתור עקבי בקו אחד עם כוח המשיכה, ללא זעזוע יכול לספק את הפעילות האידאלית לעצמות שלכם, לא משנה כמה הן חלשות כאשר מתחילים.
 
מי שמתקשה בשמירה על שיווי משקל ויציבות יכול להיעזר בבר מייצב מיוחד שניתן לרכוש ולחבר לרגלי הטרמפולינה, לאחר שהגוף מתחזק אפשר להוריד את הבר המייצב. ( הבר מאפשר ניתור בכל גיל ובכל מצב). להורדת המדריך לחיזוק הגוף ןהעצמות הקש על הקישור הבא: http://www.gotrampolina.com/

אימון בטרמפולינה | טיפול באוסטאופרוזיס | טיפול בבעיות מפרקים | ניקוי רעלים במרכז | טיפול בהפרעות אכילה | הרזייה במרכז

| עיצוב הגוף במרכז | טיפול בקשב וריכוז | טרמפולינה למבוגרים