דף הבית | אודות | כתבו עלינו | צור קשר

 

052-8351775

 
          מהו אימון טרמפולאטיס
          טיפול באוסטאופורוזיס
          טרמפולאטיס ודיאטה
          חיטוב ועיצוב הגוף
          טיפול בבעיות מפרקים
          הוראות בטיחות
          טיפים
          חוגים
          מאמרים
          סרטי הדגמה
          לקוחות ממליצים
          כתבו עלינו
          פורום
          צור קשר
 
                       טיפים
 
 
 

 

                   חוגים
 
 

 

עדכונים וחדשות

חבילות ליווי לאוסטאופורוזיס

חבילות ליווי לירידה במשקל

ליווי להפרעות קשב וריכוז-הורה ילד

 

טיפים לאימון בטרמפולינה - קפיצות על טרמפולינה

פעילות אימון בטרמפולינה, הינה יעילה יותר למען הכושר הגופני והורדה במשקל מאשר רכיבה על אופניים, או ריצה, ויש לה את הערך המוסף של סבירות נמוכה לפציעות.

אימון בטרמפולינה צמצום צלוליטיס

20-15 דקות קפיצות על הטרמפולינה ביום גם יצמצמו צלוליטיס באופן ניכר גם יגבירו את קצב חילוף החומרים וישפרו את הכושר האירובי.

אימון בטרמפולינה להפרעות קשב וריכוז

לילדים או מבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז מומלץ לקפוץ על הטרמפולינה 10 דקות לפני הכנת שיעורים או לימוד למבחנים.

חבל או גומיה לשמירה על יציבות

מי שסובל מחוסר ביטחון \חוסר שיווי משקל\אנשים מבוגרים יכול לקשור גומיית כושר עבה או חבל לרגליהטרמפולינה לאחוז בו ופשוט להתחיל ללכת על הטרמפולינה.

אימון בטרמפולינה להפעלת המעיים

הניתור העדין של הטרמפולינה יעיל בהפעלה טבעית רגילה של תנועתיות המעיים לאדם שסובל מעצירות כרונית. הניתור הקבוע מפעיל רטט ריתמי המועבר על ידי מערכת העצבים לאזור במוח שאחראי על הסדרת פעילות מערכת המעי, אשר מסדיר מחדש את קצב הפעילות של המעיים. העיכול צפוי להשתפר אף הוא.

טיפים כלליים לאימון בטרמפולינה

תחליף משקולות 
 
אם אין לכם משקולות בבית ניתן להשתמשבבקבוקי מים,שקיות אורז,פסטה סוכר וכו...
 
מתיחות בוקר
 
בבוקר אחרי שטיפת הפנים ניתן להיתמתח בעזרת המגבת. להחזיק את המגבת מעל הראש ברוחב הכתפיים ולהוריד את הידיים למטה מאחורי הגב וחזרה קדימה תוך התכופפות למטה עם המגבת רגליים ישרות. חזרה עם המגבת מעל הראש וכפיפו לצדדים בידיים מתוחות עם המגבת מעל הראש.
 
ריצה
 
בריצה של 8 ק"מ והליכה של 8 ק"מ נשרוף אותו מספר קלוריות מה שישתנה הוא רק הזמן.
 
פעילות אנאירובית
 
פעילות אנאירובית(כוח,פיתוח מסת שריר) תורמת לדיאטה יותר מפעילות אירובית שכן הגוף שורף יותר קלוריות במנוחה ככל שמסת השריר עולה.הפעילות האירובית משפרת את סיבולתהלב ריאה וחשובה לבריאות הלב ושריפת השומנים מוגברת רק בפעילות עצמהוקצת אחריה תלוי בעצימות.

שתיית מים
 
אם אתם רוצים להישאר רזים שתו רק מים.הקפידו להשלים את הנוזלים שאיבדתם במהלך הפעילות הגופנית,אבל הקפידו לשתות רק מים. מחקרים שנערכו הראו שאנשים שצרכו לאחר האימון משקאות דלי קלוריות המכילים ממתיק מלאכותי צרכו יותר קלוריות בארוחה שלאחר מכן,זאת לעומת אנשים ששתו רק מים.

פיצול האימון היומי
 
פעילות גופנית קצרה,שמבוצעת בשני מוקדים שונים במהלך היום,עשויה להאיץ את קצב חילוף יותר מאימון אחד ארוך. אימון בוקר קצר במשך 15 דקות בקצב מהיר ו-15 דקות נוספות בצהריים או בערב יביאו לתוצאות מרשימות כבר לאחר חודש.
 
ארוחות קטנות
 
אכילת ארוחות קטנות כל 3 שעות לאורך כל היום בלי להעלות את סך הקלוריות תעזור לווסת את ריכוז הסוכר בדם להגביר את שריפת השומן בגוף ולהוריד מהר יותר את עודפי השומן. זאת כמובן בתנאי שאוכלים נכון.
 

אימון בטרמפולינה | טיפול באוסטאופרוזיס | טיפול בבעיות מפרקים | ניקוי רעלים במרכז | טיפול בהפרעות אכילה | הרזייה במרכז

| עיצוב הגוף במרכז | טיפול בקשב וריכוז | טרמפולינה למבוגרים